- Denne begivenhed er allerede afholdt.
Åbent øvelokale – den musikalske legestue
29. maj. @ 19:00 - 21:00
kr.25

Vi åbner vores øvelokale og lukker alle ind, som måtte have lyst til at tilbringe lidt tid bag scenen med os.
Vi er tre guitarer, en bas, piano og sang og spiller sikkert Bob Dylan, Tom Waits, lidt gammel blues, måske en Nora Jones eller Israel Nash…
Spiller du blokfløjte – mundharmonika – cello – xylofon – congas – tamburin – maracas – cabasa – triangel – sax – tværfløjte – mandolin…………….. er du meget velkommen til at lege med. Vi har også lidt percussion med, som du kan låne.
Eller du kan bare hygge med en kop kaffe eller et glas vin – alle er velkomne.
Det koster de sædvanlige 25 kr. pr gæst i tilskud til el og vand til Kulturhuset for lån af lokale.