Kære anpartshaver i Sønderby Kultur- & Bryghus ApS.
Det er blevet forår – og dermed igen tid til den årlige generalforsamling. Det foregår i år lørdag 30 maj kl. 10-12.
Vi håber i bestyrelsen, at rigtig mange af vores anpartshavere vil afsætte et par timer til at komme og være med.
På generalforsamlingen vil vi gerne fortælle om alt det, vi har gang i – og alt det spændende, der foregår i huset. Men vi glæder os mindst lige så meget til at mødes med jer, kære anpartshavere – og høre jeres tanker og meninger om vores fælles kulturhus og den vej, vi lægger.
Det får vi også lejlighed til at snakke om over et glas øl og en sandwich efter generalforsamlingen. Bryghuset og Cafeen giver – men vi beder jer tilmelde, så vi ved hvor mange sandwich, vi skal lave. Tilmeld dig ved at skrive til smithlenebrun@gmail.com om du plus evt. ledsager ønsker sandwich.
Med indkaldelsen her vil vi samtidig gerne opfordre nye (og gerne også yngre) kandidater til at stille op til bestyrelsen, så vi kan få gang i det løbende generationsskifte, som kan være med til at fremtidssikre Sønderby Kultur- & Bryghus.
På vegne af bestyrelsen